Ontdek het rendement van goed partnerschap

Met de opkomst van online alternatieven is de markt voor verzekeringen volop in beweging. Ondertussen is bedrijfsresultaat belangrijk voor de continuïteit van je organisatie. Om succesvol te zijn en te blijven, moet je oog hebben voor aspecten die vaak weinig met geld te maken hebben.

Verlengstuk van jouw service

Duurzaam resultaat verlangt klantcentrisch denken en de wendbaarheid om je aan te passen aan nieuwe wensen. Of je nu intermediair of verzekeraar bent; schadeafhandeling is hét moment van de waarheid voor je klanten. Ze willen dan bevestigd worden in hun keuze. Hecht je waarde aan tevreden klanten dan is het ook logisch dat je waarde hecht aan betrouwbaar partnership.

Je wilt

  • snel en professioneel herstel.
  • geen terugkomers of verrassingen.
  • dat je klant zich goed geholpen voelt.
  • dat afspraken met een organisatie voor élke vestiging gelden.
  • op de hoogte blijven van het schadebehandelproces
  • scherpe tarieven.

Kwaliteit is onze keuze

We helpen je graag en goed; vandaag en morgen. Om kwaliteit te borgen voor de lange termijn, houden wij vast aan eerlijke tarieven. Dat is in een ieders belang. Jij wilt tevreden klanten; de schadehersteller wil zich doorontwikkelen en de klant wil goed worden geholpen.

Luister naar Dennis: autoschadehersteller van het jaar 2018

Waarvoor je bij ons terecht kunt

Schadeherstel

Kwaliteit vraagt om meer dan optimaal herstel van schade. Wij zorgen voor een positieve klantervaring van begin tot eind.

Kwaliteit

Onze herstellers bieden kwaliteit en ontzorgen de schaderijder optimaal. Dat bewijzen we ieder jaar weer.

Automatisering

Het slim en efficiënt afhandelen van schades met behulp van geautomatiseerde processen.

Communicatie

Wij helpen en informeren de klanten van klanten optimaal. Elke ervaring telt.

Laten we afspreken, we geven graag alle antwoorden.